lite om gårdagen och sommardrömmar

Avicii igår och det var en häftig upplevelse men hade nog tyvärr lite för höga förväntningar för jag tyckte inte det var lika bra som jag trodde det skulle vara. Hade nog varit så häftigt att va på golvet och det hade nog varit väldigt annorlunda men det var så mycket låtar som jag inte kände igen trots att jag lyssnar på hans musik jämt när jag är ute och springer och vi hamnade vid värsta tråkmånsarna. Men de låtar som man kände igen som dear boy bland annat var ju helt magiska!♥
Så mycket som jag längtar till sommarn den här vintern har jag nog aldrig gjort, det är helt sjukt det är typ det enda jag tänker på haha!
 

Kommentarer
Frida säger:

takeeeeeet <3

Svar: <3 <3 <3
Emelie Holm

2014-03-02 | 21:31:43
Bloggadress: http://fridaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback